Torsdag




Hej bloggisen!
Dagen började med att det va frost och nästan minusgrader ute, usch nu kommer snart vintern. Fast det positiva är ju att jag snart fyller år(!!). Men iallafall, gick till skolan som vanligt. Hade matte, pedagogik och svenska. Träffade älsklingsprinsen på lunchen för en snabb puss i blåsten och sen lärde jag, sanna och ida känna ettorna på barn & fritid. 

Fick sluta vid 3 och då gick jag med sanna till torget och mötte mamma på intersport. Vi hämtade min jacka och sen åkte vi till öb och ica och köpte nödvändiga saker såsom schampo, inpackning, tvål, rakhyvlar osv. 

Sen skjutsade hon mig till mormor & morfar där jag åt mat och sen körde morfar ner mig och mormor till torget eftersom det va "tjejkväll" med reor i de flesta affärerna här. Hittade lite saker och sen mötte jag upp ida och vi fixade present till vårat hjärta som fyller år imorgon!! 

Sen hämtade morfar mig och mormor igen och jag väntade hemma hos dom tills halv nio då mamma hämtade mig. Älskling ringde och vi pratade en stund, tog nyss bort sminket och nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0