Torsdag


Hej,
Hade tre lektioner i skolan idag, matte, special pedagogik och vanlig pedagogik. Sen slutade jag vid två då svenskan va inställd! Satte mig utanför skolan och väntade på mamma och så kom älskling o gjorde mig sällskap, sen kom även oskar & johannes och pratade en stund och sen hämtade mamma mig och vi åkte till öb, ica, elgiganten och sen till djuraffären. Köpte en ny laddare till mobilen (!!) och en borste till bambi, tjohoo! När jag kom hem va mormor & morfar här, men dom åkte nästan direkt och jag fixade i min garderob och vek alla kläder osv, så nu äre fint!! 
Nu är mina bröder & thomas på träning så bara jag o mamma hemma o nu ska vi äta, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0