Sep. 01, 2013

Hej, har helt glömt bort bloggen den här helgen! Men i fredags sov min älskling här och i lördags hade vi lovat min bror att titta på hans match i lillkyrka. Så vid 9 åkte vi dit och va där hela dagen, sen kom vi hem och då åkte min familj till min kusin som flyttat hemifrån så jag och christoffer lagade mat och sen åkte han.

På kvällen åkte jag, mamma, elias & pontus tillbaka till lillkyrka eftersom det va "trögds dagen" träffade izabelle och va med henne hela kvällen, och så träffade vi nellie och hennes pojkvän!
Idag mötte jag upp sanna och viktor i idrottshuset vid 11 och tittade på min pojkes match. Efter det så cyklade han o jag till min mormor & morfar och fikade med några släktingar eftersom morfar fyller år!

Kom hem för en stund sen och har även hunnit med att övningsköra med thomas, gaaaaaash va läskigt det va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0