Mitt hjärta



Idag är det exakt 192 dagar sedan min ängel flög med sina vingar upp till himlen. I 192 dagar har jag klarat mig utan dig, ditt skratt och våra långa telefonsamtal. 

Men frågan är hur jag ska klara en framtid utan dig? Vad hände med våra utomlandsresor när vi fyller 18? Om att plugga och jobba utomlands efter gymnasiet? Allt det där är över, och kommer föralltid bara vara en dröm nu. 

Du var verkligen en äkta vän, och fattas något enormt här nere. Förut kunde jag känna av dig, med sedan jag träffade c, så känner jag dig inte mer. Du kanske kände att jag blev lycklig, och att du var klar. Men jag vet att du är min alldeles egna stjärna på himlen, och du kommer alltid att ha den där oersättliga platsen i mitt hjärta som bara du har. Jag älskar dig mitt hjärta, och jag hoppas fortfarande att du en dag ska komma tillbaka ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0