Måndag

Hejhej, min älskling kom hit och sov här igår igen. Ofattbart att kunna sakna någon på bara ett par timmar. Hur som helst så gjorde vi inte speciellt mycket, låg mest i sängen och myste hela kvällen tills vi båda somnade haha. 

Idag vaknade vi vid 10 eftersom vi är lediga idag! Så vi låg kvar en stund och sen åt vi frukost. Vid 1 fick vi skjuts till torget, jag mötte sanna och så tränade vi. Sen åt vi sallad och gick runt lite på "stan". 

Sen satte vi oss på en bänk och bara pratade om allt möjligt. Och vid halv 4 kom sannas buss och jag gick till coop där mamma var och handlade med jobbet. 

Kom hem för en halvtimme sen, la i en tvätt och ska städa mitt rum.. Blää va tråkigt, hoppas ni har en roligare kväll! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0