Friday night



Hejsan, 
Helt glömt bort bloggen idag! Men igår mötte jag upp sanna och ida på ica vid 6, vi köpte godis och sen åt vi middag på max. Sen gick vi hem till nathalie, bytte om till myskläder och tittade på idol. När det va slut gick ida till gustav och jag o sanna låg i soffan och pratade.
Idag vaknade vi vid 10/11 och då gick jag till mormor och duschade och tog allergitabletter. Sen gick jag ner till torget o mötte sanna igen, och då gick vi till idrottshuset o tittade på när min kusin och min pojkvän spelade handboll. Sen skjutsade vi hem sanna och köpte max o chopchop som vi åt med anette, sigge & coffe. Nu ligger jag i min säng och planerar kvällen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0