you left me when I needed you the most.

So don’t you worry about me
Go on, enjoy being free.

18 juli 2011 - 6 Maj 2012.
jag älskade dig verkligen över allt och annat.
men jag ska klara det här, killar är inte allt.
men du var.
spelar ingen roll vad du säger.
jag kommer ändå aldrig riktigt släppa dig.
och jag vet att det är försent, men även om vi bråkade en hel del
så spelade det ingen roll, för det bra vägde upp det dåliga.
förlåt att jag inte dög, förlåt för att jag fick dig att må dåligt.
Och förlåt för allt annat dåligt jag orsakat, det var inte meningen isåfall.
Jag ville bara ditt bästa, för att se dig må bra var det bästa jag visste.
Men det är slut med det nu. Allt är över, och det är så jävla kört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0