woops

hehe glömde helt bort att jag hade blogg :$

Men iaf, i torsdags åkte 9c & 9a till skansen och gröna lund på klassresa! Dagen/kvällen va awesome!
I fredags var det 15 av 31 pers i klassen för alla var så trötta.. hah.. efter skolan åkte jag med mamma och handlade och köpte pizza. När jag kom hem så var johan redan där, så då åt vi osv.. Johan sov hos mig och vi gulligulla väl hela kvällen. Igår åkte han hem vid halv 11 för nån kille skulle köpa hans inlines. Vid 1 åkte jag med familjen till min moster eftersom hon firade sin födelsedag. Åkte dock hem tidigare och då åkte jag och hämtade sanna. Vi köpte sallad och åkte ut till bresse där vi grillade med johan, rasmus, anton, jonas och moss. Dom var verkligen inte bra på att grilla för köttet började typ brinna ;) hah nejmen sen badade rasmus, johan och jonas. Sen åkte vi hem till moss och kollade på eurovision songcontest(?) när alla hade sjungt så var sanna och jag för trötta så vi åkte hem, kollade snabbt på röstningen och garvade ihjäl oss för killarna hade sagt att dom skulle springa nakna igen om Loreen vann, vilket hon gjorde, HAHA! Vi kollade på film, och somnade.
Idag åkte vi till v-rås och shoppade med min mamma :L Blev 4 shorts, en tröja, mjukis, BAL OCH AVSLUTNINGSKLÄNNING, skor och tröjor. Sen åkte vi hem, och nu har jag skrivit på min uppsats i typ en timme. duktig cheey! åh palla skriva eller läsa.. HAHAH puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilder på det du köpte <3<3!

2012-05-27 @ 16:16:29
Postat av: Lina

Hur kom du på ditt blogg namn igentligen? :)

Och lägg upp det du köpte ;)

2012-05-27 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0