söndag

hej, gårkvällen blev inte grym. Hade fruktansvärt ont i huvudet och sjukt mycket allergi. Var så otroligt trött i huvudet så ni anar inte.. förstörde alltså kvällen för johan.. typiskt mig.. förlåt ♥ vi var iaf på uh tills 12 och sen åkte vi hem och jag somnade direkt sa han.. ååh skuldkänslor :( vaknade runt 12 idag, åt frukost och sen åkte jag hem för jag behöver plugga. Sen kom jag på att det är i skolan. Och när jag kom hem så var ingen annan här heller.. så jag är helt ensam med mimmi. Hääärligt! ska väl hitta på nåt.. vi hörs!
mitt hår börjar bli lååångt nuu!

Kommentarer
Postat av: Eva

Allergi är väl inget att be om ursäkt för?

2012-05-14 @ 14:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0