måndag

Bara jag som får ångest varje måndag? Haha, men som tur är så är det bara tre dagar i skolan denhär veckan! tjoho! och på onsdag åker jag och pinnen till undersvik! Men idag var det kort dag. Matte, hkk och no. På hkn gjorde vi tårta och muffins, hihi mums (a) Efter skolan gick jag till mormor ett tag, sen till musikskolan och sen till coop för mamma handlade till jobbet. Sen till hennes jobb och lämna det, sen handla snabbt till oss för min hårspray va slut (a) hihi snällis ♥ Och när vi kom hem hade mina kläder kommit, WOHOO! dock var min ena klänning slutsåld och den andra lite för stor. FAN OCKSÅ PANIK, MINDRE ÄN EN MÅNAD KVAR TILL BALEN OCH AVSLUTNINGEN! hade även beställt tre tröjor och en bikini. Fick överdelen till biknin, men underdelen kommer den 10:e JULI. Och den skulle jag ha tills grekland, alltså.. fuck life. Nu ska jag sura resten av kvällen, hoppas på att träffa älskling imorgon innan jag åker så han kan få mig på bättre humör. Nu ska jag vika kläder och tvätta. Pusshej på dig som läste all denna onödiga och extremt ointressanta texten! ♥
lite söt va? vet dock inte om jag ska skicka tillbaka den, hm ångest..
Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Lisa

den va as söt! BEHÅLL!

2012-05-14 @ 18:01:31
Postat av: Anonym

sånn man hae i ettan ?

2012-05-14 @ 21:33:10
Postat av: andersl

snygg

2012-05-14 @ 23:58:31
Postat av: Eva

Jättefin!

2012-05-16 @ 08:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0