kabaré

tjaa, tog moppen med emelie imorse. Vi åkte till skolan, målade de sista sakerna och sen åkte vi ner till joar där vi spenderade iprincip hela dagen. Vid 11 åkte  jag, emelie, ebba & jennifer till coop och köpte kladdkaka som vi åt i fikarummet :D höhö.. vi fixade iordning på joar med ljus, ljud, scenen osv. Vid kvart i 12 hade vi lunch och då drog vi, som många fler till donken och åt pommes :D Hade lunch tills HALV TVÅ, och under tiden gick vi runt på stan för jag letade efter en vit bh, men det är omöjligt för alla har bombshell.. seriöst, vad ska man ens ha det till? :o förstår inte riktigt.. aah, sen åkte vi tillbaka till joar och då övade vi på nästan hela, jag dog några gånger och sen slutade vi vid kvar i fyra. Emelie och jag åkte till coop och sen åkte jag hem, och snaart kommer sötis hit! tur för jag saknar han, ska väl fixa lite under tiden jag väntar, puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0