I may not be an angel, but when I see you I can fly.

Gullig som jag är så lagade jag mat idag för att mamma skulle skjutsa robin på match. Och taskiga som alla andra är så drog alla efter maten. Så jag är forever alone. Mitt rum behöver städas, och dammsugas ORDENTLIGT. Men jag har fobi för saker som låter, t.ex. dammsugaren. Tänk fall det kommer en mördare bakom mig när den är igång liksom? Haha.. aja, vill göra om på mitt rum också. Måste ha en förändring nununu! Men nu ska jag forstätta med det jag gjorde innan. Exakt, precis ingenting. puss!
åh så brun!
tack vare att vintern kom och min äckliga pollenallergi så ser jag ut som ett lik. 
tre ord, fuck my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0