söndag

Usch vad jag hatar söndagar.. Jag åkte iaf in till johan igår kväll där rasmus och han var. Vi pratade lite osv. Sen vid 12 drog vi till moss. Vid 2 drog vi och åt på donken eftersom vi var hungriga. Somnade till där lite tror jag (a) men vid 3 åkte jag och johan hem. Låg och pratade tills klockan var 5 tror jag, sen somnade vi. Johan väckte mig vid 11 idag. Och sen satt vi och pratade tills klockan var runt 1 tror jag. Vi åt frukost, och sen fortsatte vi prata ett tag till. Vid 2 åkte vi hem till mig, åt och sen pratade johan med sin farmor i telefon. Han åkte vid kvart i 4 tror jag. Har inte gjort något speciellt sen dess. Suttit ute med mimmi i knät och myst. Nu ska jag duscha. Har verkligen noll lust att jobba imorgon.. usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0