ska fixa ny design!

Hej på er!

Började klockan 8 idag, vad har jag gjort idag?
- Tvättat leksaker
- Gungat
- Ritat
- Gjort drakar
- Bakat ännu en rulltårta, som dock blev fail
- Varit ute
 
Mja, typ det jag har gjort. Skulle göra en till rulltårta tills imorgon också, meen failade såklart. Den blev bränd ovanpå så jag tog ut den och skulle vända på den och då upptäckte jag att den va degig innuti. Liksom whaat?
Så stackars jessica fick göra en ny, hah (a) slutade iaf halv 5. LYCKA! Fick en ny kompis sista timmen också, aw söte kunde knappt varken gå eller prata (a) Haha! Nu väntar jag på att johan ska komma hit så ska vi ha myyskväll för att fira våran måndagsdag som var i måndags.. Haha är själv hemma iaf, de andra är på någon djurpark tills ikväll. Men nu ska jag bädda sängen, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0