juste jag har blogg..

HAHAHA hej.. glömde helt bort att jag hade blogg!
Men iaf, har inte hänt något speciellt.
I onsdags var det nationaldagen, då var vi lediga. älskling sov hos mig, vi tränade med sanna typ.
I torsdags var det bal klockan 6, så var ledig hela dagen fram tills dess. Åkte till uppsala med johan och köpte skor. Dock så spöregnade det. Men ja, sen vid 4 kom eva hit och sminkade och fixade mitt hår. Mamma skjutsade in mig, jag mötte tjejerna utanför skolan, gick in och typ "minglade" som lärarna sa. Vi fick förrätt, nachos (?), kyckling, potatis och bearnese (?) till huvudrätt och kladdkaka till efterrätt. Vi körde nån musiklek, lärarna sjöng och sen dansade vi, eller ah, några ;) Vid 11 åkte jag hem med emil för både han och jag ville hem. Hade dock förväntat mig mycket mer.. lite konstigt upplagt tycker jag, ända vi gjorde va att äta.. HAHA men ah.
Igår åkte jag hem till johan vid halv 4. Fixade håret och bytte om. Sen fick vi skjuts hem till jonas och där väntade vi på dom andra. När dom kom så gick vi hem till robin som tog studenten! Vi åt, fikade och pratade. Tillslut var de så mycket mygg så vi gick in. Mjaa efter ett tag gick vi hem till rasmus och fick massa fika av hans mamma, hon bakar som en guuud btw! (a) Jonas och anton gick hem så jag, johan & rasmus satt kvar med kakorna och pratade ett tag till. Sen gick johan och jag hem. Vaknade idag typ 12 (?), åt frukost och sen åkte jag hem. Älskling fyller år imorgon, har dock varken haft tid eller pengar att köpa något än :( fan också! Men har en sak som jag håller på att fixa med :D mohaha (a) Nu ska jag fortsätta, puss!
balen med mina fina tjejer! ♥
boysen ♥
jag & jonas ♥
jag & johan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0