fredagsmyys

Halloj, kom hem för ett tag sen. Idrott som första lektion, elin & jag gick till posten på promenad! Sen engelska då nån tjej prata om sommarjobb, fick veta att jag fick vg på nationella och har även vg i slutbetyg i engelska! WOHO! :D Efter det hade vi mentorstid i 45 min, sen lunch, no och sen slutade vi. Åkte och tog sprutan, dog, och sen skjutsade mormor mig till mammas jobb och va där tills hon slutade. Vi handlade, och såg dom från familjen annorlunda och barnen pratade med mig, oooh fett coolt! :D Sen åkte vi hem, och nu ska jag duscha, be thomas tanka moppen ELLER tigga skjuts till stan av mamma för det regnar och blåser så mycket.. :(
fina du. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0