söndag

Haha hej, helt glömt bort bloggen i helgen.. woops
Johan sov hos mig igår och i förrgår. Vi skulle ha åkt till uppsala och fixat ny mobil till johan, men killen han skulle köpa den av hörde aldrig av sig av någon konstig anledning.. vi åkte iaf till max och åt, sen hem till honom och vänta från klockan halv 6 tills typ halv 9. Sen gav vi upp, åkte till coop för att köpa godis, då träffade vi moss & linnea också! När vi hade köpt godis så gick påsen sönder så vi tappade en sak, och då var de någon som tog de.. snålt. Vi åkte hem till mig, åt och sen kollade vi på tv & film och åt godis resten av kvällen. Idag vakna vi runt 12, åt frukost och sen skjutsade mamma & jag hem honom. Vi gick in på coop och köpte saker inför veckan, ni vet basic saker.. Nu har jag börjat packa lite, men insett att jag inte kan packa allt eftersom jag ska duscha imorgon bitti. VARSÅGOD för denna otroligt onödiga informationen! puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0