priset för världens sämsta bloggare går till: ...

Haha hej! vet att jag suger på dethär, men jag har mycket att göra nu. Jobbade sista dagen i fredags, LYCKA! fick dessutom sluta 2 för att jag hade jobbat 105 timmar, bra sofie! I fredagskväll kom även älskling hit, vi åt pastasallad som jag gjort, kollade på film och åt chokladdoppade jordgubbar och åt godis. mys till max! I lördags gick vi upp vid 9 redan, jag duschade och fixade mig. Sen åkte vi till honom, han duschade och sen gick vi till stationen och mötte anton, jonas, ebba & lovisa. Tog bussen till västerås, gick runt och höll på att dö av värme så tillslut fick vi nog så vi gick och köpte shorts allihoppa, hah! Lite senare kom moss och linnea, vi gick runt på marknaden och kollade på bilar. Johan och jonas gjorde tatueringar, johansötis skrev mitt namn på armen (a) Vid typ 8/ halv 9 åkte vi till hälla och kollade på..ja jag vet inte.. massa bilar som åkte runt! Tog bussen tillbaka till city vid typ halv 12, var hemma runt 1/2 kanske? Låg och pratade tills typ tre, sen somnade vi. Vaknade runt 12 idag, åt frukost & sen hem till mig och hämta mina träningskläder. Efter vi tränat köpte vi godis, sen åkte johan hem till sig och jag till mig. buhu, älskling ska vara borta i 4 dagar.. :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0