onsdag

Hej. Gick upp tidigt idag, redan vid 9 faktiskt. Åt frukost och pratade lite med thomas, vid ungefär 11 ringde pappa, och vi pratade ett tag. Vid halv 12 skjutsade thomas in mig till mammas jobb och sen åkte mamma och jag till uppsala. Vi fick träffa en jätte trevlig tjej, hon visade oss runt och berättade hur allting skulle gå till. Sen kom min advokat, hon berättade lite om sig själv osv. Sen fick jag gå in i ett annat rum med den trevliga tjejen. I rummet var de två kameror och microfoner. Hon frågade frågor, och jag berättade. Förhöret tog ungefär 1 ½ timme tror jag. När det var klart så pratade vi lite till med mamma, advokaten och en annan polis. Sen åkte vi till donken och åt, haha. Vi va hemma runt kvart över 5, och jag är så himla trött så jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig snart, hah! Dagen har iaf varit stressande, pressande och otroligt förvirrande. Usch, har sån huvudvärk så ni anar inte. Tur att jag & älskling ska bort härifrån i en vecka på måndag! Men nu ska jag plocka undan lite kläder på mitt rum, puss! 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

vad har hänt? kramar

Svar: Skriv till mig på facebook så tar vi det där!
sofie

2012-07-11 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0