ikväll så är vi hjätar

Hej, knappt bloggat idag jag vet! Men dagen har varit omtumlande på alla vis. Vaknade runt 10, mådde illa och höll på att spy så jag gick och la mig igen vid tolv. Klocka tre väckte thomas mig och sa att min pappa var här. Pappa berättade massor och min dröm slog in! Resten av dagen har jag inte gjort något speciellt. Lyssnat på musik och umgåtts med familjen. Ringde johan och berättade också, han blev lika glad och lättad han! för nu vet jag att det är över. ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, har ingen lust att göra något.
take care ♥
 

Kommentarer
Postat av: farmor


Älskade Sofie tack för att du berättade för Pappa allt
Du vet att han tar tag i allt när det gäller !!!! Synd att du mått så dåligt så länge utan att vi inte begripigt .Synd att du inte vågat berätta tidigare !!!
Älskar dej så jättemycket !

Svar: Bättre sent än aldrig, och en sådan sak är inte det enklaste att berätta.
sofie

2012-07-11 @ 10:47:50
Postat av: farmor

Raringen !

Svar: farmor!
sofie

2012-07-11 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0