Gröna Lund

Hej på er! 

Idag var en lite bättre dag. Åkte till grönan idag med familjen, ann, pierre, gerry & tobias! Fast jag & tobias gick mest själva och åkte. Vi åkte kvasten, jet line, twister, shop express och flygande mattan, hah! bangade när de gällde fritt fall och insane.. fegis (a) hihi nejmen hade en underbart rolig dag och det var dessutom jätte kul att träffa tobias igen! ♥ Har inte sätt pojken på två år tror jag, så de va verkligen dags att ses! Mamma och killarna vann även en stor dumle sak, när vi kom hem såg jag också att jag hade fått min lön! 5,2 inte så dåligt iaf :D nu ska jag äta glass och fundera lite i min ensamhet, kanske ringa oliverbebis och prata. Upp till bevis, puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0