ingenting duger för er

du behöver inte läsa, behöver bara skriva av mig lite..

- jag har för dåliga betyg
- hjälper aldrig till hemma
- tar inte hand om kaninerna
- är bara osams med mina bröder
- umgås aldrig med familjen
- betalar aldrig något själv
- tar inget ansvar
- sitter för mycket vid datorn
- och jämt sur
ta en titt på vad ni säger till mig, kan finnas en anledning till att jag inte "umgås", "hjälper till" & "sitter vid datorn". Och det är för att ni bara gnäller på mig hela tiden, jag orkar inte höra 15 gånger om dagen vad jag gör för fel. Och ja, jag blir sur och ledsen när ni säger att jag bara tänker på mig själv och stänger ute alla andra. Enligt mig är det inte konstigt, för jag är som luft här hemma. Ända jag gör här är att äta mat och sova. Ingen pratar med mig, och det är så jag gör. Jag stänger in mig själv.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Men raring ,tycker att Du är det bästa som hänt mig ,din goa rara person ,som är alldeles för långt borta från mej ! Älskar dej jättemycket !!!

2012-02-01 @ 11:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0