i love you like a lovesong baby

Hej! Nu är jag äntligen hemma!
Eva och svempa hämtade mig vid halv 10 i fredags och sen åkte vi mot borlänge först för dom skulle titta på nått, men det fanns inte så vi åkte till falun. Dom släppte av mig hos pappa, kommer inte ihåg vad vi gjorde men på kvällen åt vi iaf kina mat med annika. Blev kär i annikas hund och hon blev min bästavän♥ hihi fett söt! men aah, igår åkte pappa och jag till musikaffären och köpte ny keyboard, iih lycklig! sen till borlänge och fixa stativ. Sen kom annika och cicci hem till oss, och vi åkte till borlänge igen lite senare för vi skulle äta. Men när vi kom dit så var det en halvtimme tills dom öppnade så vi åkte till willys och köpte godis. Sen tillbaka dit och då va de så klart fullbokat! så vi åkte nånannanstans och åt ist, sen hem till annika och sen åkte pappa och jag hem. jag kollade på tv och pappa sov i fotöljen som vanligt... ringde johan nån gång och pratade/sov.. vakna vid 11 typ, då hämtade pappa lucas och jag duschade och sen hämtade vi annika och åkte till farmor och åt lasange :D fick även julklapp, en film :D sen åkte vi hem, då ringde eva och sa att dom va påväg, dom kom och sen åkte vi hem. ah typ de, haft en bra helg? :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det gick fort som vanligt !Hann inte rå om dej nåt vidare ,men tack för julklapp och kramarna framför allt !

2012-01-13 @ 08:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0