vaaarning lång text

God kväll sötisar, sitter i sängen och har precis ätit tacos med familjen. Myyys! Var ju som sagt konfa ledare igår, men åkte hem tidigare av en anledning. Iaf så skjutsade mamma mig till johan, jag fixa mig och sen gick vi till rasmus där robin & anton va. Kollade melodifestivalen, fotboll och spelade fifa. Och jag ägde ju såklart ut alla där (a) tills spelet buggade så då gick vi till donken och mötte jonas. Satt där ett tag och typ pratade oh aa :D sen somna älskling på min axel (a) sen gick vi hem vid 3, jag blev as trött och typ somnade. Vaknade av att älskling pussade mig på kinden och sa jag älskar dig, ååh kan man bli mer kär? (a)
idag vaknade vi, duscha, åt frukost och tog bussen till uppsala för att göra klockan jag fick i present mindre. Hade även presentkort på h&m så jag köpte upp de, när vi kom hem färgade jag johans hår och sen kom thomas och hämtade mig. OOJ LÅNG TEXT, puss på dig som läste ♥
älskling & bror, hah sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0