torsdag

Hejdär, igår kväll åkte jag till johan. Vi pratade lite och redde ut saker och ting, det kändes skönt! Och för att komma på andra tankar gick vi till ungdomenshus och träffade rasmus, anton & jonas. Gick in på coop och sen hem till rasmus för att kolla på big brother. Tog väl ungefär en timme att gå, haha :D va där tills 2 ungefär och bara kollade på tv och sånt. Älskling somnade och dom andra drygade mot honom, haha pluttis ♥ sen gick vi och jonas hem, regnade jätte mycket och va jätte halt och jag fick ont i magen så jag knappt kunde gå tillslut :o när vi kom hem gjorde johan en macka till mig och sen somnade vi. Vaknade runt 11 idag, åt frukost och sen hämtade mamma mig och johan gick till a3. Vi handlade och jag fick en ben&jerry av mamma, kääärlek ♥ nu ska jag tvinga thomas att sätta upp mina persienner,
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0