känn dig träffad.

Varje kväll i ett år grät jag. Jag grät för att du är en sån jävla idiot. Du tror att du kan behandla mig precis hur du vill. Och jag har tillåtit det i 16 år. Det värsta är inte att du inte har tid, utan det värsta är att du inte tar dig tid när du väl har det. Jag vet, det är flera mil mellan oss och du är väldigt upptagen. Men om man älskar någon, vilket du säger att du gör, så tar man sig tid för den personen. Du har alltid lagt mig åt sidan, du har alltid glömt bort mig och du har aldrig riktigt brytt dig på riktigt. Jag vet, du säger att du gör det. Men det är väldigt svårt att tro på en mun som har ljugit 100-tals gånger. Det är så äckligt jävla svårt. Du säger att jag är din prinsessa, att jag är världens finaste och att du älskar mig. Om du älskar mig så är dethär ett väldigt konstigt sett att visa det på. Du måste inse att det du gör är fel, du kan inte göra vad som helst. Du måste tänka om, jag är en levande människa. Jag har känslor och mina egna åsikter. Du kan inte göra vad du vill, du måste börja lyssna på mig annars kommer jag inte orka. Du gör så att jag ärligt talat känner mig värdelös. För om inte ens min egen pappa vill ha mig, då är jag världelös. En pappa ska finnas där för sin dotter i alla lägen, bry sig och visa intresse för vad man gör och uppmana till att klara av saker. Alla vill höra att man är bra och att man duger som man är. För mig känns det som att jag inte duger, och det är därför du nästan undviker mig. Jag vet att du har det mycket med jobbet osv, men du ringer aldrig även fast du har tid. Det är som om du stöter bort mig, hela tiden medvetet och det gör så otroligt jävla ont inuti mig. Vi har pratat om dethär tusentals gånger och du har lovat att ändra dig, men saken är den att du kommer aldrig förändras. Du kommer vara samma person tills du dör, jag kommer aldrig få uppleva allt det där jag vill. För du förstår inte hur jag känner och hur dåligt jag mår utav dethär. Du kan fråga vem som helst, fråga mamma. Hon har suttit med mig hundratals gånger och pratat, men jag får inte fram några ord. Allt jag kan göra är att gråta och mamma tycker jag ska stänga av dig och bryta allt. Men det går inte, du är en sån stor del av mig och det är därför det gör så fruktansvärt ont när du sårar mig. Jag har skrivit i en bok i snart 6 år om dig, hur dåligt jag har mått. Det börjar när jag va 10 och redan då mådde jag dåligt av allt sånthär. Pappa, jag klarar inte av det här så mycket längre, jag måste bli av med det här på något sett för att må bra. För just nu stänger jag in mig själv, och deppar ner mig i precis allt. Och allt jag tänker på är att du inte älskar och bryr dig om mig. För det gör man inte om man skiter i sin dotter. Hoppas du läste och iaf tänker efter på hur du är.
Try-241568-400-266_large
Tumblr_m0054ldjct1r9n79wo1_500_large
Tumblr_lyxyo5wyyl1qedcspo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Farmor

Skicka till pappas meil adress ,så han får läsa detta själv och inte på facebook .Pröva att få gå till en psykolog tillsammans ,skall prata med pappa ,jag vet att han är jättestolt och glad över dig älskar dig jättemycket ,men han vet inte hur han skall bete sig när det blir problem !Han förstår inte oss kvinnor !Vi ska hjälpas åt raring om det är där skon klämmer !Älskade älskade Sofie !!!

2012-02-27 @ 11:15:04
Postat av: Pappa

Älskade Sofie!! Det förstår du väl att jag bryr mig i dig!! Jag kan tyvärr inte göra så mycket åt avståndet.Det är som det är.Och det gör tyvärr så att vi inte kan träffas så ofta.Men vi kan iallafall ringa varann.Och du kan ringa mig!När jag ringer dig så brukar du inte ha så mycket att säga eller berätta,antingen sitter du och chattar med nån smatidigt eller så tittar på nån film.Du säger inte så mycket!! Du måste tala om för mig och prata med mig istället!! Jag ringer dig sen!! Puss o kram din Pappa

2012-02-27 @ 12:02:01
Postat av: Farmor

Vi har varit till Hedemora och kollat på hallen ! Jag har pratat med pappa och föreslagit om ni skulle träffas och prata med din psykolog ,jag tror du har någon som du har förtroende för !!Han ställer upp på det ,för så här illa får du inte må !!Du måste försöka få honom att förstå hur illa det är ! Gråt och visa hur ledsen du är !Om jag behövs så ställer jag också upp vid samtalen hos en som kan hjälpa oss !Mitt allra bästaste barnbarn !!jag tyckte faktiskt pappa fick en tankeställare !!Så här var det med Lotta .hon skrev ett brev till pappaingemar som han reagerade på till slut !! Kram kram

2012-02-27 @ 16:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0