jag har glömt dig en vacker dag

du kan inte få mig att må dåligt pg av det du gjort.
det är slut med det.
du kan inte fortsätta komma tillbaka och försöka göra mig rädd.
rädd för att berätta vad som egentligen hänt.
men jag är inte rädd längre, det är du som är rädd.
rädd att dom ska få veta vad du gjort.
du kan inte göra nått, det är försent.
det är försent även för mig.
men bara tanken på vad du gjort mot mig äcklar mig, så sjukt jävla mycket.
jag är inte rädd, du är bara jävligt obehaglig.
en vacker jävla dag, då ska du få se.
alla ska få se vem du egentligen är och vad du har gjort.
en vacker jävla dag ska jag allt säga sanningen.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Men raring ,är detta från ditt eget liv ? Varför har du inte sagt nåt till mej ,eller någon annan ?

Vi har ju kunnat prata om allt ,som jag i alla fall tror !kram hör av dig !

2012-02-26 @ 11:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0