16 år.

Hejdäär, imorse blev jag väckt halv sju av att mormor ringde och sjöng.. hah! sen kom mamma och killarna in och sjöng. Fick persienner (YEES, ÄNTLIGEN! inte najs med vitrullgardin i vitt rum..) och en sjuuukt mjuk filt! dog.. (a) ah sen gick jag till skolan, hade nationella i sv.. uuh, ebba och jag dog :o men de gick helt okej, ah dagen flög förbi och efter skolan åkte sanna, lovisa, ebba, emelie & jennifer med mig hem och överraskade mig med tacos och sen tårta :D fick presenter också! en kondom fylld med godis av jennifer & en tavla med massa bilder på mig och sanna av sanna!  Sen ringde även älskling och sjöng för mig, pratade med honom ett tag. Och när jag kom hem stod även ett stort paket utanför dörren från mormor och morfar. EN RESVÄSKA! sen fick jag presenter av dom andra, fick en ipod, 800 kr och filmer :D sen ringer pappa och säger att han fixat spotify PREMIUM och ska sätta in pengar på mitt konto sjuukt nöjd, kunde inte blivit en bättre födelsedag :D iih, tack alla ni är bääst! ♥
min fina tårta!
min fina bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0