Tisdag den 18 december 2012

Hej på er!
Idag har det inte hänt speciellt mycket, kom till skolan vid kvar i nio.
Då hade jag först hälsopedagogik och då åt vi massa frukt osv. Och nästa lektion slutade vi typ, blev en vääldigt kort dag alltså. Gick med sanna och josefin till torget och sen gick jag till mormor där jag åt lunch och fick fika, muums! Vid kvar över två skjutsade mormor och morfar mig till psykologen. Var där tills halv fyra och då hämtade mamma och lena mig. Vi åkte till godisgallerian där vi träffades lenas dotter. ÅÅÅH SÅ SÖÖT! Efter det åkte mamma och jag till coop för mamma skulle in på systemet. Sen åkte vi hem, och det ser ut som vi är själva hemma ikväll hon och jag. Fast jag har massa arbete att göra så hon får nog va ensam, osis :( 
 
Imorgon kommer min älsklingspojke hit, iih! Idag firar vi dessutom ett och ett halvt år tillsammans! Otroligt att vi faktiskt hållt ihop så länge trotts alla dåliga dagar. Men jag fattar inte, jag älskar honom fortfarande så otroligt mycket! Bästa som hänt mig! Så imorgon blir det mysmode, vi är dessutom barnvakt så vi ska laga mat åt mina bröder. Ooohno.. :o Men nu ska jag plugga lite grann, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0