Söndag den 30 december

2012's näst sista dag, guud va året har gått fort! Sov hos johan igår iallafall, vi gjorde inte så mycket. Först åt han och jag pizza och sen gick vi hem till moss där dom andra var. Vi kollade på tv och sen gick vi till max. Sen gick johan och jag runt i romberga/v-leden. Vaknade halv ett idag, åkte väl hem strax över två. Mamma och jag handlade och sen åkte vi hem. Har faktiskt inte gjort någonting sen dess, mest legat i sängen och funderat.
 
Imorgon är det nyår, som säkert alla vet. Jag ska fira den med goda vänner och min pojke, mys! Vad ska ni göra? Usch nu orkar jag inte sitta här längre, måste göra nått innan jag begraver mig själv i mina egna tankar. 
 
Har fixat ny design också, duktig tjej! Trots att den redan va färdiggjord. 
over&out.
 
min älskade vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0