Tisdag 7 augusti 2012

Hej på er! 
Nu har jag varit med johan ett par dagar och jag tror faktiskt att vi börjar hitta tillbaka till dom där stunderna! Igår och i förrgår hade vi myskväll med film & godis. Vi köpte faktiskt godis för över 90 kr! HAHAHA fetton. Idag har vi varit i västerås med min familj och shoppat. Jag köpte tre par bhar, tre par trosor, ett par jeans, en tjocktröja, ett halsband & ett usb på elgiganten. När vi kom hem så åkte vi till bresse och mötte jonas & winter, sen kom även mossvik. Johan och jag köpte pommes och sen åkte vi och tränade. Men min astma har blivit värre så mamma och jag ska åka och fixa ny medicin någon dag. Usch vill inte ha astma, orkar ju ingenting. Nu sitter jag här, vet inte om johan ska sova här eller inte, återstår att se.. Vi skulle eventuellt ut med båten imorgon, men nu när mamma & jag tittade på vädret så skulle det tydligen regna.. fan då. Mjaaa, typ en vecka kvar av sommarlovet, yeeah den sög ju. Men ska städa lite snabbt och slänga in en tvätt. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0