fråga-svar


Anonym

Hej sofie! 
Nu tänker jag ställa en fråga som säkert flera undrar. Det är såhär att jag såg dig & johan i bresse igår. Hur är det mellan er två egentligen? Är ni tillsammans eller inte? Ni är iaf sjukt söta tillsammans!

 

Svar till anonym:

Hej anonym!
Svaret på din fråga är jag inte helt säker på. Det var jag som gjorde slut, pågrund av att jag inte riktigt visste vart jag hade mina känslor. Och det vet jag fortfarande inte helt ärligt. Men saken är den, att när vi träffades i fredags och verkligen gjorde slut så gick det väldigt fort och ingen av oss fick säga det vi egentligen hade velat, det blev missförstånd hit och dit. Så vi träffades igår igen, i bresse, och pratade. Han sa saker han ville få sagt, och jag lyssnade. Han lovade att det skulle bli ändring på saker och ting för att han ville inte förlora mig. Skulle egentligen ha träffat sanna igår också, men det blev inte så för jag va tvungen att va hemma tills 4 för att vi skulle åka ut med båten. Johan ville följa med så vi åkte hem till mig. Pratade vidare där, tills vi båda började gråta och sen löste vi det tror jag. Så åkte vi hem till johans kompis och det kändes bra. FÖR HANS SKULL för att han var glad. Men jag kände mig inte så bra, jag kände mig falsk eftersom jag fortfarande inte riktigt vet hur jag vill ha det. 

DÄR har ni sanningen, så mycket som jag kan säga det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0