Lördag

Hej gulissssar, sitter & sörjer mina bilar som tyvärr blev uppätna :(
men iaf, idag väckte mamma mig tidigt, jag duschade lite snabbt, fixade väska & kläder och sen åkte vi in till coop och köpte plastglas, sen till mammas jobb & hämta nån kylgrej och sen hem till mormor&morfar. Vi hjälpte dom med att fixa maten och saker i lokalen osv. Sen fixade vi oss och alla kom. Jag serverade en välkomsdrink och johan stod och skrattade åt mig :( Menmen, vi åt, fika och gick ut med barnen ;) sen skulle johan hem och sen åkte typ alla andra hem också och jag tog moppen hem. Och nu sitter jag här :D Eva, Svempa, Isac & Emilia är här nu också. Ska väl gå ner & göra som sällskap, OJ VA LÅNG TEXT ♥ på dig som orkade läsa haha puss!
bild på min sockersöta kusin!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0