jag lever!

Hejhej, hade som sagt orientering idag. Som tur va regnade det inte, och jag hann bara ta 4 kontroller eftersom eve och jag skulle gå vid 2. Faktiskt stolt att jag lyckades ta dom fyra ;) orientering är inte direkt min starka sida (a) hah men iallafall så åkte eve och jag dit, pratade lite och sen åkte vi till m-huset och väntade på min mamma & eves syster. Sen åkte eve hem och mamma & jag gick in och köpte regnkläder och vantar jag ska ha till moppen (a) sen in på coop och köpa godis och sen åkte jag hem :D hade också matteprov idag för dom som vill veta, gick helt okej.. NEJ va jag babblar, hejdå :D
halvsöt randombild, hihi ...

Kommentarer
Postat av: sanna

Helt seriöst skulle kunna döda för att få dit utsende!<3

2011-09-22 @ 20:59:15
Postat av: ebba

sv; mjo torka upp deras spya också kanske ;) HAHAHA nej alla skulle älska mig.

2011-09-23 @ 08:04:44
URL: http://damnebba.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad fin du är på bilden! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0