ja lovisa, jag ska blogga..

lovisa tvinga mig att blogga.. sällan!
Men ja, hej! lovisa hämtade mig hos morfar och så åkte vi till tågstationen. Tog dock 10 minuter innan vi tog mod till oss och köpte biljetter, HAHAH typiskt oss.. vi missade express bussen såklart bara för vi gick in i kiosken i typ 2 sek?! otroligt.. aja, sen kom bussen. Vi typ halvsov, och sen mötte johan oss på stationen. Vi gick runt, lovisa&jag typ halvdöda och johan aspigg.. köpte dock inget, va inte på sånt humör :o.. men ja, vi tog bussen hem, mamma hämtade mig och vi drog till donken och köpte mat :L kom hem för ett tag sen och chattar med pappa på fejjan! :D ska försöka få johan att komma hit, så jag slipper sitta här forever alone en fredagskväll :( hihi puss♥
lovisa & jag, looove♥

Kommentarer
Postat av: lovisaa

fin sko <3

2011-09-30 @ 19:31:17
Postat av: eliiion

gud va ren sko du har sofie, hihi

2011-10-01 @ 11:58:38
URL: http://www.eveoelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0