Dag 19 - Den som betyder mest i ditt liv

sanna marie thörnros, du vet precis vad jag tycker & tänker om dig. Du är som en syster för mig, en syster som aldrig sviker och som finns där när man behöver henne som mest. Du är min ängel, min sol och ljuset när mörkret faller. Du är en person som jag litar på till 110%. Det spelar ingenroll hur allvarligt fallet är eller hur mycket jag gnäller, du lyssnar, stöttar och kommer alltid med en lösning. sötnos jag vet att du har mått dåligt den senaste tiden, och jag vet att jag har hållit mig undan, men det va inte med flit. Och ja, kanske lite egoistisk av mig. Förlåt, jag ska aldrig göra om det misstaget igen för det va riktigt dumt gjort. Hur som helst älskar dig dig, oavsätt vad som händer och kommer aldrig lämna dig min bästavän! ♥

Kommentarer
Postat av: ADGH

bara för att jag bad dig.. patetiskt!

du kanske inte borde välja din pojkvän framför sanna

2011-09-20 @ 10:45:29
Postat av: Sanna

naw,jag älskar dig du är mitt allt!

jag kommer aldrig någonsin att lämna dig!<3

2011-09-21 @ 16:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0