Något jag hatar

är när man skriver något på fb, msn, bloggen eller var som helst, och någon frågar vad som hänt och man pladdrar på ett bra dag och berättar allt som hänt och varför man är depp. Personen lyssnar och stöttar, helt underbart eller hur? Men så kommer det, dom 7 orden jag hatar. Finns här om du vill prata. Alltså, är du trög eller? Jag har precis suttit och berättat precis allting? Åh så fucking jävla drygt! de tyder ju på hur mycker personen bryr sig, eller hur? Visst du kanske säger det för att vara snäll. Men jag hatar det. Samma sak om någon säger finns! JA jag vet att du finns, jag har sätt dig. Men vart fan är du när jag behöver dig? Borta, vart finns du då? För bakom ryggen på mig verkar du trivas, och medans du ändå är där kan du ju passa på att kyssa min röv, för såna som dig klarar jag mig lätt utan ska du veta.

Kommentarer
Postat av: lisa aka stalker

håller med!

2011-10-08 @ 13:07:29
Postat av: lisa aka stalker

håller med!

2011-10-08 @ 13:07:37
Postat av: Anonym

!

2011-10-08 @ 13:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0