en god vän går först.

hejdär, hann inte blogga imorse. Älskling sov här igår, vi typ kolla film och hade de trevarns som vanligt ;) blev väckt fem över halv nio och då duschade jag, fixade mig, åt & gav kaninerna mat. Hade dock räknat med att thomas skulle skjutsa mig till villberga men nejnej.. så jag skulle ta moppen. Men först startade inte johans moppe, och sen när den väl startar så startar inte min och den luktar bränt. Härligt! så thomas skjutsade mig till villberga. Va faktiskt helt okej, vi gjorde "lekar", åt, va i kyrkan & fikade. I slutet fixade "stjärnorna" iordning i kyrkan, sen satt vi och pratade om lite saker, visste att du va falsk. Iaf så hämtade thomas mig sen och nu sitter jag här :D ska nog städa på mtt rum, är så dammigt här hah :D DÄR har ni anledningen till att jag inte har bloggat idag :D puss♥
simon & pinnen i kyrkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0