du vet vem du är.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra längre, jag har försökt så många gånger att vi ska träffas. Men du har aldrig tid för mig längre, allt handlar bara om dem. Förut var jag den första du skrev till när du mådde dåligt, den första du berättade för vem du gillade. Vi var med varandra jämt och pratade om precis allt som fick oss att må dåligt. Men nu då? Nu vet jag jag inte ett piss längre, du döljer saker för mig, pratar aldrig med mig och vi är så långt ifrån varandra som bästavänner kan komma. Jag orkar inte ha det såhär längre, det blir för mycket helt enkelt. Duger jag inte åt dig längre, eller vad är det frågan om? Vi lovade varandra ett föralltid, men nu är det första gången jag verkligen tivlar på att det kommer bli ett. Jag har kämpat så länge nu, jag har inte orken kvar att fråga om vi ska ses eftersom jag vet att du kommer dissa för du ska vara med "dom". jag pallar inte hur länge som helst, säg vad felet är ist för att undvika mig. stay close or lose it all, just saying dude.



Kommentarer
Postat av: lisa aka stalker

FEJSBOK NU !!!!

2011-10-22 @ 18:12:00
Postat av: lisa aka stalker

FEJSBOK NU !!!!

2011-10-22 @ 18:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0