TILLBAKA!

Hejdär! nu är jag hemma igen, har varit fyra otroligt underbara dagar.

Måndag: Åkte med mamma till mormor & morfar på morgonen och sen skjutsade mormor mig till tågstationen där jag mötte johan. Sen tog vi tåget mot västerås och bytte där, sen bytte vi i sala tror jag och sen va vi framme i falun. Där hämtade Ingemar oss och körde oss till farmor. Vi fick mat och sen skjutsade Ingemar oss till bowlinghallen. Vi fick nycklar och pengar av pappa och sen körde han hem oss. Vi fixade i gäststugan och gjorde mat. Sen gick vi och handlade och sen kollade vi på tv när vi kom hem. Sen gjorde johan världens godaste köttfärsås! aldrig blivit så mätt! hah, sen kollade vi på tv och gick och la oss när pappa kom hem.
Tisdag: Vaknade , åt frukost och duschade. Sen skjutsade pappa ner oss till stan, vi träffade min faster och sen gick vi runt där. Köpte dock inget :( Sen hämtade pappa oss och vi åkte till lugnet och åt. Sen åkte vi till bowlinghallen i hedemora. Vi kollade på folk som spelade och sen vid sju fick vi spela. Jag vann såklart ;) hah älskling blev lite paff där♥ Sen vid 9 åkte vi hem.
Onsdag: johan väckte mig och då gick jag och duschade, vi åt frukost och allt de där.. sen färgade jag johans hår, fett bra jag är! :D sen kom pappa och vi åkte till farmor, fick mat där och sen gick vi till bowlinghallen. Bowlade i en timme och jag vann igen! stackarn♥ slog vad om att den som förlorade fick köpa tuggummi åt den som vann också, så på hemvägen köpte johan tuggummi åt mig ;) sen kom vi hem, kollade på tv, johan va d-u-m och sen somnade vi :D
Torsdag: vaknade av att farmor ringde mig, sen gick vi upp, packade och fixade. Sen skjutsa pappa oss till farmor där fick vi mat och sen skjutsade farmor och Ingemar oss till tågstationen. Vi tog tåget, bytte, höll på att missa de :$ menmen, vi kom hem! åtminstånde jag..


älskling bowlar, hah

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken färg färgade ni johans hår? (:

2011-11-04 @ 10:50:28
URL: http://lies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0