all i had was you.

Hej typ(?) men igår städade jag mitt rum sen åkte jag med mamma in till stan för hon skulle fixa nya glasögon, sen hämtade vi johan, köpte pizza och godis osv på coop. Sen åkte vi hem, gjorde typ inget.. sen åkte mamma & thomas för dom skulle på middag med några. Så jag & johan var barnvakt, gick braa yesyes. Vi åt,  spela wii och jag utklassade alla på pingis, höhö ;) sen kolla vi film, spy kids(?) :D va väl bra, det va levande tummar med :D hihi (a) dock somnade johan... aao sen somna dom andra. Då kollade johan och jag på film/ tv. Sen kom mamma och thomas hem då gick vi upp och kolla film och typ somnade. Vaknade eller blev rättare sagt väckt som vanligt vid halv 10 typ? :o åt frukost osv, sen åkte han med mamma in till stan för han skulle jobba. JA nu ska jag försöka få dom andra att städa och julpynta.. pusssss på dig som läste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0