haha pinsamt..

fittbög om okej nu får det vara nog.:
1. Det var 10 dagar ni hade på er.

2. "Vi" fick inte vara med.

3. det var för fan inte vi "laners" som valde att ha om ett lan. 

Slutsnackat.

Och på frågan om att man aldrig är anonym så är jag fan så säker att kommentera detta anonymt, du kommer aldrig kunna spåra detta. Fjortisbloggar är det värsta jag vet, fy fan. 

Eller förresten, du kan nog spåra mig, bäst du spårar mig.


Haha lilla du att du inte vågar stå för vem du är, är ju nästan pinsamt.
9 eller tio dagar, vafan spelar det för roll? Ni fick vara med från början, men ni försökte ju förstöra redan från början så vad är meningen då? Förstår inte vad problemet är, ni valde att sluta inte mitt problem. Jag och alla andra skiter i om ni var med eller inte, men ni har ingen rätt att anklaga OSS och säga att det vi gör suger när ni inte hade kunnat göra det bättre själva. Kom igen, det är riktigt omoget att sitta bakom skärmen och skriva sånt här och dessutom hänga ut med namn. Nu får ni fan ge er. Varför skulle jag vilja spåra dig? Fjortisblogg? HAHAHA pinsamma människa väx upp för fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0