okej nu får det vara nog.

Ni som sitter och skriver en massa om att våran avslutningskabaré var så jävla dålig, varför gjorde ni då ingenting för att göra den bättre? Vi hade sammanlagt nio dagar att skriva manus, fixa musik, dans, plakat osv. Tror ni att det var så jävla lätt eller? Och det var inte heller speciellt lätt att skriva ett manus till ett LAN. Liksom kom igen? typ 20 % av alla som var med i kabarén lanar. Det var ni som klagar som kom på vad det skulle handla om, inte vi. Så nu tycker jag ni ska ta och hålla käften, för ni har inte gjort ett piss för att göra saken bättre. Visst, showen blev inte den bästa nånsin men vi gjorde vårat bästa åtminstånde och det är väl det som räknas? Iallafall enligt mig. Tycker dock det är jävligt snålt av er att lägga ut på facebook hur jävla dåliga och värdelösa vi är, med namn dessutom. Ni hade inte behövt skriva någonting alls. Tycker ni att den sög så visst, fine. Men det var riktigt jävla omoget att skriva ut det. Seröst, hur gamla är ni? då tycker jag att ni kan göra det bättre själva om det nu var så jävla lätt.
Tumblr_m2a0fz5qqf1r4eq9jo1_400_large
over&out.peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA RÄTT SOFIE!

2012-06-01 @ 18:51:32
Postat av: fittbög

1. Det var 10 dagar ni hade på er.



2. "Vi" fick inte vara med.



3. det var för fan inte vi "laners" som valde att ha om ett lan.



Slutsnackat.



Och på frågan om att man aldrig är anonym så är jag fan så säker att kommentera detta anonymt, du kommer aldrig kunna spåra detta. Fjortisbloggar är det värsta jag vet, fy fan.



Eller förresten, du kan nog spåra mig, bäst du spårar mig.

2012-06-01 @ 19:19:57
Postat av: Ludde

''Fittbög'' Är du helt jävla dum i huvudet eller?? Att du ens fortsätter... Även om ni inte ''FICK'' vara med så hade ni fan kunnat göra skillnad. istället för att sitta och rulla tummarna och klaga på alla andra. låt oss, DOM vara. för dom FÖRSÖKTE iallafall.. Jävla småbarn ska leka anonyma.. våga stå för vad fan ni säger.

Sofie: helt rätt de du säger.

2012-06-02 @ 00:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0