Stor & liten



Hej bloggisen!
Idag gick jag upp vid 9 och sedan åkte hela familjen utom thomas till barkaby. Vi gick på intersport och skopunkten eftersom hampus behövde stövlar och tillslut hittade vi några! 
Sedan åkte vi till ikea för att köpa lite andra saker, vi åt lunch och sen åkte vi till leklandet "stor & liten" där gerry skulle ha sitt kalas. Måste faktiskt erkänna att det va lite roligt även fast jag tappade bort mig där inne... 

Vid 4 åkte vi iallafall hemåt, och sen åkte jag hem till izza och fixade mina naglar! Och så här fina blev dom! 
Nu ska jag försöka få min tv att fungera, åååh vill ha kanaler men det funkar aldrig.. 
Menmen godnatt! ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0