Söndag

Har helt glömt bort bloggen, har varit så upptagen hela tiden så jag inte ens tänkt tanken! 

Igår runt 2 kom iaf min sötnos hit, vi låg och myste i sängen och bara va tills klockan blev halv 4 och vi åkte in mot stan för att titta på monsters inc(?) filmen med min bror och sanna. Efter det åkte vi hem, och senare på kvällen kom min älskling och sov över här. 

Idag ringde klockan &, och då åkte jag, mamma, hampus & mormor till örsundsbro och gick på mickelsmäss. Köpte ett "skal" eller vad man ska säga, som man har mobilen i på armen när man springer, ååh hittar inte ordet men jag tror ni förstår vad jag menar. Sen köpte jag även chokladbollar, mums! 

Träffade massa människor oxå, emelie, jenny, viktor, peter, sanna och ella & niklas som äntligen fått sin lilla alexander! Och jag dööör sötdöden vilken sötnos dom fått! Så himla glad för deras skull! 

Sen åkte vi hem, åt mat och strax ska jag till izabelle och så ska hon få göra om mina naglar då alla har hoppat av.. Buhu.. 

Vet inte vad som händer ikväll, men det återstår att se! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0