Monday



Hej! 
Den här dagen har faktiskt gått sjukt fort, gick upp vid 7, duschade och åt frukost. Fick sedan halvspringa till bussen och sen gick jag till fh. Va klar där efter ca en timme och sen hade jag special pedagogik och sen pedagogik efter lunch. Slutade vid tjugo över 2 och då gick jag och sanna till gymmet och tränade i ungefär en timme. Guuud så det bränns i benen, älskar det!

Sen gick jag till coop och lämnade väskan till mamma medans hon handlade åt jobbet och så mötte jag min älskling en stund utanför, sen kom två gamla klasskompisar från lillkyrka skolan, emil och johan, också, jätte kul att träffa dom igen faktiskt! 

Sen åkte jag med  mamma & lena tillbaka till deras jobb och nu sitter jag i bilen och väntar på att dom ska bli klara. När jag kommer hem ska jag städa mitt rum och plugga, hoppas ni haft en bra dag! Puss ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0