Söndag


Igår fick jag skjuts av mamma hem till sanna runt 4. Vi tittade på tv, pratade & lekte med alla hundar haha. Sen gick vi med hundarna till nathalie och sedan mot donken. Träffade på robin och coffe och så satt vi där tills christoffer kom. Vi gick hem till sanna och vid 8 kom rasmus! Vi tittade på körslaget och pratade tills rasmus åkte hem igen, sen vid 11 gick jag och christoffer hemåt. 

Idag vaknade vi vid elva, åt frukost o så. Och sen kom mormor, morfar & emilia och hämtade oss vid 1 och körde oss till mig. Jag duschade, åt o sen åkte vi till uppsala och tittade på elias innebandy match. sen åt vi donken och åkte hem. 

Christoffer åkte för en stund sen och jag slängde precis in en tvätt och ska nu äta glass! Hoppas ni haft en skön helg! ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0