Onsdag



Hejsan! 
Min morgon började sämst. Strömmen gick när jag stod i duschen så jag va tvungen att springa ut i garaget med bara handduk och schampo i håret. Sen va det jätte kallt ute och väl i skolan fick jag f på ett prov.. Haha inte världens bästa dag kanske.

På idrotten gick jag & sanna till åsen, tog kort och gick tillbaka. Sen kom anna & linda in i omklädningsrummet. Vi åt lunch med frida & josefin och va med våra friends från ettan på rasten.

Sen vid 13:25 hade vi skolfoto, uuusch!!! Blev inte alls nöjd med mitt foto då jag tycker att jag såg ut som en uppstoppad korv på alla bilder.. 

Efter det slutade vi iaf och då tränade jag och sanna i en halvtimme innan det va dags att springa till musikskolan vid 3. Ska börja lära mig skinny love!! Så sjuuukt fin låt!

Nu ska jag öva på den o plugga, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0