Min 10-åring



Idag är det exakt 10 år sen du kom till världen, och även fast det har gått så pass lång tid kommer jag ihåg när du föddes och när du kom hem.

Jag och Elias älskade dig redan innan vi hade träffat dig, du va ju våran lillebror som vi längtat efter så länge! 

Du är en väldigt tyst, blyg och tillbakadragen person och det har därför alltid varit så himla svårt att komma innanför din bubbla. Det är först nu det här året som du har börjat säga ifrån.

Och även fast du tycker jag oftast är skitjobbig så vet jag ju att du älskar mig innerst inne iallafall, du saknar mig ju trots allt när jag har varit borta. 

Nu är du 10 år, och jag är så stolt över dig! Du har gått igenom mycket som en 10 åring inte ska behöva gå igenom, och jag blev så arg när jag fick reda på det som hände i skolan. Ingen ska få göra dig illa sötnos.

Hursomhelst så hoppas jag du blev nöjd med presenterna och att du blev glad nu när du äntligen fick din egna mobil! Ha en bra kväll mitt hjärta, jag älskar dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0