Lördag

Hej däär!
Helt glömt bort bloggen idag. Åkte hem till min älskling igår, gav honom present och sen spelade vi gta och jag fick köra en rosa bil, hihihi bästa pojkvännen evveeeer?! Sen tittade vi på idol och sen myste vi bara och pratade med hans underbara föräldrar resten av kvällen. Idag sov vi ända tills 12, och då åt vi frukost och sen hämtade mamma mig vid halv 2 och då gjorde vi lite ärenden och sen åkte vi hem. 

Har städat mitt rum och fixat lite och mest tagit det lugnt och vid 9 ska jag på bio med mina härliga vänner! Dock så spöregnar det just nu så får hoppas att det slutar tills dess. Nu ska jag hoppa in i duschen, ha en bra lördag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0